מינוי מנכ"ל ב'הדסה': ליצמן הבטיח לרוטשטיין, החשבת הכללית מתנגדת

    אברהם זילבר No Comments on מינוי מנכ"ל ב'הדסה': ליצמן הבטיח לרוטשטיין, החשבת הכללית מתנגדת
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מאבק מיותר או מקצועי? החשבת הכללית באוצר פונה ליועמ"ש בניסיון להכשיל את מינויו של פרופ' רוטשטיין למנכ"ל הדסה, אך ליצמן דבק ברצון למנותו. כך מתפרסם לראשונה בגל"צ

    סגן שר הבריאות החדש-ישן יעקב ליצמן, הבטיח את התפקיד לרוטשטיין לפני כמה שבועות. אך פגישה אצל המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, שמתקיימת היום (חמישי), נועדה להכשיל את מינויו של הפרופסור זאב רוטשטיין למנכ"ל בית החולים הדסה.

    עם זאת, רק כמה ימים לאחר מכן הוציאה החשבת הכללית באוצר, מיכל עבאדי בויאנג׳ו, מסקנות של דו"ח בדיקה מיוחד שככה"נ נועד לטרפד על המינוי המותח ביקורת חריפה על ניהול המקרקעין בשיבא בפיקוחו של רוטשטיין.

    הדיון החריג שכונס רק על סמך הצהרותיו של ליצמן, שכן רוטשטיין טרם הגיש מועמדות לתפקיד התקיים היום בלשכת היועץ המשפטי לממשלה, בהשתתפות נציגי משרד הבריאות, נציבות שירות המדינה, והפרקליטות, דן בשאלה האם המדינה תוכל להגן על מינויו של רוטשטיין בבג"צ. הפגישה בעידוד החשבת הכללית באוצר, שאף צפויה להגיע לדיון בעצמה ולהציג קשיים משפטיים במינוי.

    גורם המעורב טוען כי ״בגלל הסכם ההבראה עם הדסה, הם מנוהלים כלכלית על ידי אגף החשב הכללי באוצר", עבאדי-בוינג׳ו יודעת שרוטשטיין הוא מנהל דומיננטי, ולכן היא לא רוצה לאבד את השליטה.

    גורמים בסביבתו של ליצמן מסבירים כי הוא מוכן להילחם על מינויו, גם מול החשבת הכללית במשרד האוצר. היות והוא מאמין שדווקא רוטשטיין, הידוע כמנהל שלא מהסס להאבק בממונים עליו, יוכל לשקם את בית החולים.



    0 תגובות